1.

بررسی موانع و مشکلات پیاده سازی مدیریت استراتژیک در صنعت برق ایران

صفحه 5-22
محسن سلیمانی؛ منوچهر نیکنام؛ سید علیرضا سیدصالحی

2.

بررسی ضرورت اعتبار سنجی مشتریان از دیدگاه آموزه های اسلامی و ارائه الگوی بهینه

صفحه 23-48
احمدرضا راضی؛ علی محمدی آشنائی

3.

اثر بانکداری اسلامی و رشد اقتصادی بر فقر و نابرابری اقتصادی در کشورهای منتخب اسلامی

صفحه 49-65
محمدتقی نظرپور؛ فرشته اشراقی؛ زهره خواجه سعید

4.

رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس

صفحه 66-86
ایرج مهدوی؛ فائزه ظریف

5.

بررسی تأثیر ساختار سازمانی بر فرهنگ سازمانی مورد مطالعه صنایع فلزی شهر صنعتی (کاوه

صفحه 87-104
بهزاد شوقی؛ طهمورث آقاجانی

6.

بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی

صفحه 105-122
سنجر سلاجقه؛ رستم پوررشیدی؛ فاطمه قوی دست

7.

بررسی رضایت شغلی کارکنان بانک کشاورزی لاهیجان

صفحه 123-134
حمیدرضا علیپور؛ مرضیه فرید

8.

بررسی توان پیش بینی درآمد بالقوه مشتریان در مقابل سابقه اعتباری آنها جهت باز پرداخت تسهیلات دریافتی در بانک ملت مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان

صفحه 135-162
مریم خلیلی عراقی؛ منصوره علیقلی؛ جواد محمدی

9.

بررسی رابطه سلامت نظام اداری و بهبود عملکرد نیروی انسانی سازمانهای مالی - دولتی استان آذربایجان غربی

صفحه 163-194
مسعود قهرمانی؛ رحیم حیدری

10.

مطالعه رفتار مالی شخصی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر ورودی مهر (1390)

صفحه 195-205
محمد جلیلی؛ موسی احمدی؛ اکبر فیروزی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب