مهدوی, ایرج, ظریف, فائزه. (1392). رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), 66-86.
ایرج مهدوی; فائزه ظریف. "رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 13, 1392, 66-86.
مهدوی, ایرج, ظریف, فائزه. (1392). 'رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), pp. 66-86.
مهدوی, ایرج, ظریف, فائزه. رتبه بندی آمیخته بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 4(13): 66-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب