سلاجقه, سنجر, پوررشیدی, رستم, قوی دست, فاطمه. (1392). بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), 105-122.
سنجر سلاجقه; رستم پوررشیدی; فاطمه قوی دست. "بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 13, 1392, 105-122.
سلاجقه, سنجر, پوررشیدی, رستم, قوی دست, فاطمه. (1392). 'بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(13), pp. 105-122.
سلاجقه, سنجر, پوررشیدی, رستم, قوی دست, فاطمه. بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1392; 4(13): 105-122.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب