Jafari, Fatemeh, Ghafoori, Nasser, Ahmadi-Azad, Shima. (1402). Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(4), 211-220. doi: 10.30495/ttlt.2024.705096
Fatemeh Jafari; Nasser Ghafoori; Shima Ahmadi-Azad. "Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 4, 1402, 211-220. doi: 10.30495/ttlt.2024.705096
Jafari, Fatemeh, Ghafoori, Nasser, Ahmadi-Azad, Shima. (1402). 'Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(4), pp. 211-220. doi: 10.30495/ttlt.2024.705096
Jafari, Fatemeh, Ghafoori, Nasser, Ahmadi-Azad, Shima. Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(4): 211-220. doi: 10.30495/ttlt.2024.705096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب