Fathi, Sajjad, Mohseni, Ahmad, Rahmanpanah, Hossein. (1402). Self-Reflection vs. Group-Reflection Training: The Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Performance Development. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), 374-397. doi: 10.30486/relp.2022.1966013.1402
Sajjad Fathi; Ahmad Mohseni; Hossein Rahmanpanah. "Self-Reflection vs. Group-Reflection Training: The Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Performance Development". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 3, 1402, 374-397. doi: 10.30486/relp.2022.1966013.1402
Fathi, Sajjad, Mohseni, Ahmad, Rahmanpanah, Hossein. (1402). 'Self-Reflection vs. Group-Reflection Training: The Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Performance Development', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), pp. 374-397. doi: 10.30486/relp.2022.1966013.1402
Fathi, Sajjad, Mohseni, Ahmad, Rahmanpanah, Hossein. Self-Reflection vs. Group-Reflection Training: The Investigation of Iranian In-Service EFL Teachers’ Performance Development. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 11(3): 374-397. doi: 10.30486/relp.2022.1966013.1402


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب