Sarsarabi, Sharareh Sadat. (1402). Enhancing ELT Instructors’ Effectiveness Through Reflection :A Structural Equation Modelling Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), 469-487. doi: 10.30486/relp.2023.1974085.1420
Sharareh Sadat Sarsarabi. "Enhancing ELT Instructors’ Effectiveness Through Reflection :A Structural Equation Modelling Approach". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 3, 1402, 469-487. doi: 10.30486/relp.2023.1974085.1420
Sarsarabi, Sharareh Sadat. (1402). 'Enhancing ELT Instructors’ Effectiveness Through Reflection :A Structural Equation Modelling Approach', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(3), pp. 469-487. doi: 10.30486/relp.2023.1974085.1420
Sarsarabi, Sharareh Sadat. Enhancing ELT Instructors’ Effectiveness Through Reflection :A Structural Equation Modelling Approach. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 11(3): 469-487. doi: 10.30486/relp.2023.1974085.1420


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب