Zarei, Nahid, Saeidi, Mahnaz, Ahangari, Saeide. (1402). The Role of EFL Teachers’ Socio-affective Strategies in Learners’ Willingness to Communicate: Learners’ Perceptions. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(4), 139-154. doi: 10.30495/ttlt.2023.707371
Nahid Zarei; Mahnaz Saeidi; Saeide Ahangari. "The Role of EFL Teachers’ Socio-affective Strategies in Learners’ Willingness to Communicate: Learners’ Perceptions". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 4, 1402, 139-154. doi: 10.30495/ttlt.2023.707371
Zarei, Nahid, Saeidi, Mahnaz, Ahangari, Saeide. (1402). 'The Role of EFL Teachers’ Socio-affective Strategies in Learners’ Willingness to Communicate: Learners’ Perceptions', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(4), pp. 139-154. doi: 10.30495/ttlt.2023.707371
Zarei, Nahid, Saeidi, Mahnaz, Ahangari, Saeide. The Role of EFL Teachers’ Socio-affective Strategies in Learners’ Willingness to Communicate: Learners’ Perceptions. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(4): 139-154. doi: 10.30495/ttlt.2023.707371


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب