Raeisi, Mohammadreza, Mashhadi Heidar, Davood, Khodareza, Mohammadreza. (1402). Digital Literacy in an EFL Classroom: Does Dynamic Assessment Benefit from the Literacy?. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 37-53.
Mohammadreza Raeisi; Davood Mashhadi Heidar; Mohammadreza Khodareza. "Digital Literacy in an EFL Classroom: Does Dynamic Assessment Benefit from the Literacy?". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 37-53.
Raeisi, Mohammadreza, Mashhadi Heidar, Davood, Khodareza, Mohammadreza. (1402). 'Digital Literacy in an EFL Classroom: Does Dynamic Assessment Benefit from the Literacy?', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 37-53.
Raeisi, Mohammadreza, Mashhadi Heidar, Davood, Khodareza, Mohammadreza. Digital Literacy in an EFL Classroom: Does Dynamic Assessment Benefit from the Literacy?. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 37-53.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب