Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. (1402). Think-Pair-Share as a Formative Assessment Strategy: EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 183-197.
Heidar Ahmadi; Biook Behnam; Zohreh Seifoori. "Think-Pair-Share as a Formative Assessment Strategy: EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Learning". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1402, 183-197.
Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. (1402). 'Think-Pair-Share as a Formative Assessment Strategy: EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Learning', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 183-197.
Ahmadi, Heidar, Behnam, Biook, Seifoori, Zohreh. Think-Pair-Share as a Formative Assessment Strategy: EFL Learners’ Reading Comprehension and Vocabulary Learning. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 3(1): 183-197.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب