کروکی, علی, شریفیان, اسماعیل. (1402). تعیین وضعیت سطوح برنامه‌ریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سه‌گانه آیزنر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), 171-184. doi: 10.30495/jcdepr.2023.709136
علی کروکی; اسماعیل شریفیان. "تعیین وضعیت سطوح برنامه‌ریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سه‌گانه آیزنر". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 2, 1402, 171-184. doi: 10.30495/jcdepr.2023.709136
کروکی, علی, شریفیان, اسماعیل. (1402). 'تعیین وضعیت سطوح برنامه‌ریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سه‌گانه آیزنر', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(2), pp. 171-184. doi: 10.30495/jcdepr.2023.709136
کروکی, علی, شریفیان, اسماعیل. تعیین وضعیت سطوح برنامه‌ریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سه‌گانه آیزنر. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 13(2): 171-184. doi: 10.30495/jcdepr.2023.709136


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب