1.

اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر خردمندی و پایستگی تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان آمل

صفحه 1-12
خدیجه موسوی؛ شعبان حیدری؛ سیده علیا عمادیان

2.

رابطه بین هوش هیجانی با موفقیت سازمانی با استفاده از سلامت روانی در کارکنان دانشگاه UTM مالزی

صفحه 13-24
جمهور طرفی؛ حسن جرفی

3.

مدل جامع عوامل مؤثر بر مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مالیاتی کشور

صفحه 25-38
سعید سیفی نژاد؛ محمدرضا باقرزاده؛ یوسف قلی پور کنعانی؛ مهران مختاری بایع کلائی

4.

بررسی وضعیت مؤلفه‌های سواد مالی در میان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 39-52
محسن مولا پناه؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ مجید احمدلو؛ توران سلیمانی ملا یوسف

5.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر تدریس خلاقانه معلمان

صفحه 53-64
رضوان مرادی؛ مجتبی معظمی

6.

شناسایی چالش‌ها و موانع اجرای درس پژوهی از نظر معلمان (یک مطالعه پدیدار شناسانه)

صفحه 65-74
مهری رضایی؛ غلامعلی احمدی؛ مهدی دوایی؛ رضا ساکی

7.

شناسایی راهبردهای یادگیری از منظر فراشناختی و بررسی اثر آن بر خودکارآمدی تحصیلی، اهمال‌کاری و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه در دوره بیماری کرونا

صفحه 75-92
علی یگانه پیش کناری؛ علیرضا عصاره؛ مریم صفرنواده؛ محمد آرمند

8.

ارائه الگوی معادلات ساختاری عوامل تأثیر‌گذار بر آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی در بین دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم شهر تهران

صفحه 93-106
علی حدادیان؛ زهرا حضرتی صومعه؛ ساسان ودیعه

9.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی قرآن و پیام‌های آسمانی دوره ابتدایی بر اساس مؤلفه سلامت معنوی

صفحه 107-116
امیر عظیمی گلوگاهی؛ معصومه باقر پور

10.

رابطه‌ی بین حمایت اجتماعی، معنای زندگی و راهبردهای مقابله‌ای با تاب‌آوری زنان بی‌سرپرست شهر ساری

صفحه 117-126
سید سلاله میریان؛ شهربانو دهرویه؛ قدرت اله عباسی

11.

بررسی تأثیر مؤلفه‌های سلامت سازمانی بر تربیت شهروند جهانی (مورد مطالعه: معلمان مدارس ابتدایی شهرستان چالوس)

صفحه 127-142
محمد مهدی پور پاشا؛ فرزانه فرضی؛ مریم توسلی نژاد؛ منا علی اکبری

12.

تجربه زیسته دبیران زن دوره متوسطه اول از آموزش چندفرهنگی

صفحه 143-156
سمیه صائبی؛ علیرضا عصاره؛ نرگس کشتی آرای

13.

اعتبارسنجی الگوی تلفیق بازی‌های بومی محلی در برنامه‌های درسی دوره ابتدایی

صفحه 157-170
فاطمه یوسفی؛ محمد نوریان؛ مرتضی سمیعی زفرقندی

14.

تعیین وضعیت سطوح برنامه‌ریزی درسی تربیت بدنی مدارس دوره ابتدایی بر مبنای مدل سه‌گانه آیزنر

صفحه 171-184
علی کروکی؛ اسماعیل شریفیان

15.

بررسی تأثیر کاربست آموزش هم‌شاگردی در کاهش اهمال‌کاری تحصیلی (یک اقدام‌پژوهی آموزشی)

صفحه 185-196
جمال عبدالملکی؛ محمد غفاری مجلج

16.

اعتباریابی و برازش الگوی برنامه درسی مبتنی بر رویکرد مغز محور با محوریت تعامل و انگیزش در دوره دوم متوسطه

صفحه 197-208
زهره ضیایی جزی؛ فرزانه واصفیان؛ سعید مذبوحی

17.

نقش واسطه‌ای آگاهی فراشناختی در رابطه بین اثربخشی مدرسه و خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 209-222
مهسا محمودی مشایی؛ مائده ابراهیمی زاهد؛ زهرا صدری؛ محمدرضا زائری بهروز؛ عباس نجفی پور تابستانق

18.

آسیب‌شناسی عدالت آموزشی در حقوق‌ ایران به منظور ارائه مدل مناسب

صفحه 223-234
علیرضا درزی بورخانی؛ علی بابایی مهر؛ رضا نصیری لارمی

19.

سنتزپژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های برنامه درسی مبتنی بر استیم برای دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه

صفحه 235-252
مریم عظیمی روشن؛ حسین مؤمنی مهموئی؛ یوسف مهدی پور؛ علی اکبر عجم


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب