جعفری دهکردی, محمود, احمدی شریف, محمود, کشتکار هرانکی, مهران. (1402). ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با رویکرد اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 102-118.
محمود جعفری دهکردی; محمود احمدی شریف; مهران کشتکار هرانکی. "ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با رویکرد اسلامی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1402, 102-118.
جعفری دهکردی, محمود, احمدی شریف, محمود, کشتکار هرانکی, مهران. (1402). 'ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با رویکرد اسلامی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 102-118.
جعفری دهکردی, محمود, احمدی شریف, محمود, کشتکار هرانکی, مهران. ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با رویکرد اسلامی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1402; 2(1): 102-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب