1.

واکاوی نقش رهبری تحول دیجیتال در اتحاد استراتژیک بر بستر فرهنگ اسلامی سازمان ها و شرکت های ایرانی

صفحه 1-16
مهبد سهرابی؛ کامبیز حیدرزاده هنزائی؛ عباس اسدی

2.

طراحی مدل عوامل کلیدی ارزش‌آفرینی پایدار در زنجیره‌‌های تامین صنعت نفت و ‏گاز ایران با تاکید بر بازاریابی اسلامی

صفحه 17-32
فیروز خدائی؛ هوشنگ تقی‌زاده؛ مجید باقرزاده خواجه

3.

تاثیر تحلیل الگوریتم ترکیبی فراابتکاری در تنوع بخشی پرتفوی و بازده مازاد صندوق های سرمایه گذاری و نقش آن در بازاریابی مالی اسلامی

صفحه 33-50
نرگس صالحی آذری؛ شادی شاهوردیانی؛ غلامرضا زمردیان

4.

انطباق‌پذیری قانون کار ایران با مشاغل نوظهور از منظر روابط بازار کار عادلانه با تکیه بر مبانی اسلامی

صفحه 51-66
بهزاد مرادی؛ مهدی شعبان نیا منصور؛ کوروش استوار سنگری؛ کیوان صداقتی

5.

سیاست جنایی افتراقی حمایت از افشاگران فساد اقتصادی در نظام کیفری ایران، مصر و حقوق اسلامی

صفحه 67-81
میلاد برکت؛ حسن حیدری؛ منصور عطاشنه

6.

آثار تصمیمات مدیران شرکت های تجاری در ارتباط با حقوق اشخاص ثالث در نظام حقوقی ایران، انگلیس و فقه اسلامی

صفحه 82-101
غلامرضا صف آرا؛ سیاوش شجاع پوریان؛ شاپور فرهنگ پور

7.

ارائه مدل مدیریت دانش مشتریان با رویکرد بازاریابی دیجیتال با رویکرد اسلامی

صفحه 102-118
محمود جعفری دهکردی؛ محمود احمدی شریف؛ مهران کشتکار هرانکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب