صفوی, سیمین. (1403). بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), 44-67.
سیمین صفوی. "بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2, 1, 1403, 44-67.
صفوی, سیمین. (1403). 'بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 2(1), pp. 44-67.
صفوی, سیمین. بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی سبز7p بر تصمیم گیری خرید محصولات سبز مصرف کنندگان کشت و صنعت مغان با متغییر میانجی crm. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1403; 2(1): 44-67.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب