1.

نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه بانکداری الکترونیکی بانک تجارت

صفحه 1-39
امیر مسعود امیر مظاهری؛ سید سجاد بالاد

2.

بازتاب هویت ملی و هویت قومی در مطبوعات محلی

صفحه 37-61
مهدی روحانی؛ علی جعفری؛ اکبر حیدری

3.

تحلیل محتوی تبلیغات تجاری رادیو جوان با تاکید بر ارزش های فرهنگی و اجتماعی در زمستان 1389

صفحه 63-88
سید محمد دادگران؛ نفیسه جعفر ابادی

4.

بررسی میزان رعایت معیار ها و اصول اخلاق رسانه ای حرفه ای در برنامه 90 از دیدگاه روزنامه نگاران ورزشی و متخصصان ورزش ورسانه

صفحه 89-112
صدیقه ببران؛ افسون حضرتی

5.

بررسی رابطه انعکاس رسانه ای فوتبال با محبوبیت ان در بین هواداران تیم استقلال و پرسپولیس

صفحه 113-137
محمد رضا رسولی؛ احسان بیگی

6.

رابطه بین فرهنگ سازمانی با بکار گیری روابط عمومی الکترونیک در سازمانهای فرهنگی شهر اصفهان

صفحه 139-170
فرشته ملکیان؛ مظفر چشمه سهرابی؛ رضا اسماعیلی

7.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی دربازنمایی دهکده جهانی مک لوهان

صفحه 171-193
حسین ذوالقدر؛ مرتضی قاسم زاده عراقی

8.

بررسی تطبیقی چگونگی انتشار اخبار قومیت های ترک و کرد در سیمای اذربایجان غربی

صفحه 195-225
اکبر نصر الهی؛ معظمه حاجی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب