1.

نقش رادیو و تلوزیون در تقویت سرمایه اجتماعی در بین جوانان شهر تهران

صفحه 1-21
محمد مهدی فرقانی؛ بهزاد کریمی

2.

بازنمایی ارزش ها و هنجارهای اجتماعی در فیلم های پر فروش دهه هشتاد سینمای ایران

صفحه 23-53
تژا میر فخرایی؛ احسان رحیم زاده

3.

بررسی ساختار و محتوی مطالب روزنامه های کثیر الانتشار ایران ،کیهان،اعتماد و شرق در شش ماهه دوم سال 1390 در ارتباط با پلیس

صفحه 55-78
حسن دزیان رستمی؛ علیرضا صالحیان

4.

تحلیل محتوی اخبار اجتماعی روزنامه های ایران و افتاب یزد از دیدگاه رعایت اصول حرفه ای در خبر نویسی

صفحه 79-100
داود صفایی؛ محمد حسین هادوی

5.

بازتاب مسائل مربوط به تصادف های رانندگی در مطبوعات سراسری(تحلیل محتویروزنامه های ایران-همشهری-جام جم-شرق در سه ماه تابستان89)

صفحه 101-125
سید وحید عقیلی؛ زینب حدادی

6.

نقش تبلیغات محیطی(تبلیغات بدنه اتوبوس های درون شهری)بر ترغیب مخاطب به خرید کالا در منطقه 14 تهران

صفحه 127-149
نسیم قهرودی؛ فرزانه عباسی

7.

بررسی نقش تلوزیون بر تغییر رفتار نوجوانان از دیدگاه دانشجویان ارشد ارتباطات

صفحه 151-180
مریم یوسفی؛ زهرا یوسفی پور

8.

بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی برسرمایه اجتماعی

صفحه 181-209
غلامرضا اذری؛ تابان امیدوار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب