1.

تأثیر آموزش تنش‌زدایی تدریجی بر مدیریت تنیدگیهای ناشی از رویدادهای زندگی روزمره

صفحه 321-332
محترم نعمت طاوسی

2.

مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتار کودکان پیش دبستانی ایرانی

صفحه 333-343
بهشته عبدی

3.

اثربخشی وسیله آموزشی سینا در کاهش خطاهای خواندن کودکان نارساخوان

صفحه 343-353
علی بهاری قره‌گوز؛ مریم سیف نراقی

4.

ارزیابی سلامت روانی والدین کودکان واجد اختلال نارسایی‌توجه/فزون‌کنشی و پیشنهاد شیوه‌های مداخله‌گری

صفحه 355-365
سوسن رحیم زاده؛ حمیدرضا پوراعتماد؛ صمصام سمیعی کرانی؛ علی ‌ زاده محمدی

5.

ارتباط بین پنج رگه شخصیتی و پیشرفت تحصیلی

صفحه 367-376
بهروز آتش روز؛ شهلا پاکدامن؛ علی عسگری

6.

درمانگری شناختی ـ رفتاری در بیماران مبتلا به نشانگان روده تحریک‌پذیر

صفحه 377-386
سید عباس حقایق؛ مهرداد کلانتری؛ حسین مولوی؛ مجید طالبی

7.

ساختار عاملِی فهرست تنِیدگِی ناشِی از انتظارهاِی تحصِیلِی

صفحه 387-398
امید شکری؛ احمد به پژوه؛ زهره دانشورپور؛ محمد مولایی؛ زهرا نقش؛ رضا علِی طرخان؛ فهیمه کهتری

8.

اغتشاش تا کی؟

صفحه 399-401

9.

دلبستگی و پزشکی روان ـ تنی

صفحه 399-401
سوسن رحیم زاده

10.

روان‌شناسی و سالمندی

صفحه 402-403
زهره صیادپور

11.

خاستگاه هشیاری در فروپاشی ذهن دو جایگاهی

صفحه 404-406
فاتح رحمانی

12.

مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی

صفحه 407-407
جمیله کلانتری خاندانی

13.

یادی از دکتر چارلز برنر : از پیشگامان روان تحلیل‌گری

صفحه 408-408


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب