1.

اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز

صفحه 9-18
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیل پور

2.

مدل علّی پیش‌بینی راهبردهای یادگیری خود تنظیمی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور: نقش باورهای هوشی، خودکارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت

صفحه 19-39
صمد عابدی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدحسن صیف؛ مهران فرج‌اللهی

3.

بررسی تطبیقی برنامه درسی ادبیات در مقطع متوسطه ایران با شش کشور اروپایی

صفحه 41-60
محمد رحمان‌پور؛ محمدرضا نیلی

4.

اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر خودتنظیمی تحصیلی و اضطراب ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 61-78
حسن غریبی؛ کیفسان بهاری‌زر

5.

ارزیابی کیفیت نرم‌افزارهای آموزشی دوره ابتدایی بر اساس اصول اولیه آموزش مریل

صفحه 79-91
زکیه عادلی‌پور؛ مرتضی کرمی

6.

تأثیر آموزش شناختی ارتقاء امید برکاهش اهمال کاری و خودناتوان‌سازی تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام‏نور بوکان

صفحه 93-110
حسین زارع؛ طاهر محبوبی؛ حسین سلیمی

7.

بررسی رابطه حافظه کاری و بهره هوشی با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختریک‌زبانه و دو زبانه دبیرستان‌های تهران

صفحه 111-134
زینب زحمتکش؛ سیدداود حسینی‌نسب؛ ابوطالب سعادتی‌شامیر

8.

تأثیر ساختار متن بر عملکرد خواندن و درک مطلب زبان آموزان ایرانی در آزمون‌های چهار جوابی و کلوز

صفحه 135-156
هدایت اسلامی؛ مهناز سعیدی؛ سعیده آهنگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب