1.

آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید

صفحه 1-20
حسن باقری نیا؛ محسن ایمانی؛ علیرضا صادق زاده قمصری؛ سیدمهدی سجادی

2.

بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران

صفحه 21-46
مریم جناب زاده رودباری؛ فهیمه انصاریان؛ عزت اله نادری

3.

پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان

صفحه 47-64
فرزانه سلیمی؛ ایلناز سجادیان

4.

ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال

صفحه 65-84
زهرا شاه امیری؛ محمدرضا کرمی؛ محمد اصلاحی

5.

تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با میانجی‌گری مهارت‌های آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای

صفحه 85-112
سیدسجاد طباطبائی؛ حمیده جهانگرد

6.

اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد

صفحه 113-132
شهلا قاسمی رحمت آبادی؛ فریبا یزدخواستی؛ حمیدرضا عریضی

7.

تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی

صفحه 133-152
حسین مؤمنی مهموئی؛ عفت پرورش

8.

ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران

صفحه 153-168
حسن نجفی؛ علیرضا صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب