1.

تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان

صفحه 1-20
رحیم بدری گرگری؛ اسکندر فتحی آذر؛ میرمحمود میرنسب؛ غفور احراری

2.

مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری

صفحه 21-40
مریم زکی زاده؛ سمیه تکلوی ورنیاب

3.

بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران

صفحه 41-60
مهدی شریفی؛ فریبا کریمی؛ نرگس سعیدیان

4.

آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی

صفحه 61-80
محمد جواد لیاقت دار؛ مجید امیری؛ ستاره موسوی

5.

بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان

صفحه 81-100
افشین میری؛ عبدالله پارسا؛ حمید فرهادی راد

6.

پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده

صفحه 101-120
سعیده وحدتی؛ سید محسن حجت خواه؛ علیرضا رشیدی

7.

بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان

صفحه 121-140
احمد هاشمی؛ ابوالفضل عباسی

8.

نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی

صفحه 141-160
زهره یارمحمدی؛ مهدی عرب زاده؛ پروین کدیور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب