1.

مقایسه الگوریتم کامینز و دومرحله‌ای برای انتخاب و خوشه‌بندی تأمین‌کنندگان

صفحه 9-24

2.

عوامل مؤثر بر نگرش مشتریان ثروتمند نسبت به خدمات مدیریت ثروت

صفحه 25-44

3.

تأثیر تکنولوژی اطلاعات در چابکی زنجیره تأمین شرکت‌های پخش و توزیع دارویی (مطالعه موردی: شرکت پخش دارویی مکناف)

صفحه 45-59

4.

تأثیر گردش شغلی بر انگیزه مدیران شرکت ایران‌خودرو تهران

صفحه 61-83

5.

بررسی تأثیر میزان به‌کارگیری مدیریت زمان بر فرآیندهای مدیریت دانش در مدارس (مطالعه موردی: دبیرستان‌های ناحیه یک کرج)

صفحه 85-100

6.

عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات سبز با استفاده از تئوری ارزش مصرف

صفحه 101-122

7.

برنامه‌ریزی استراتژیک به روش هیبریدی (HCMS) در صنایع فراساحل نفت و گاز، مطالعه موردی در حوزه EPCIC توسعه میدان گازی پارس جنوبی

صفحه 123-159


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب