1.

نحوه عملکرد سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک تجارت استان تهران

صفحه 9-22
سیدکامران نوربخش؛ هدی اسمعیلی

2.

عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل

صفحه 23-36
بهرام خیری؛ مریم عبدلی

3.

طراحی و تدوین مدل مدیریت نقدینگی بانک ملت

صفحه 37-57
محسن تنانی؛ مینا سلیمانزاده

4.

بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط

صفحه 59-73
بهروز قاسمی؛ مینا جمشیدی اوانکی؛ سارا هژبریان

5.

تاثیر مسؤولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت و نتیجه رابطه: (مطالعه موردی، کارکنان شاغل در شرکت های صنایع غذایی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان تهران)

صفحه 73-97
مینا جمشیدی اوانکی؛ فرانک زند نامدار؛ فاطمه رهگذر

6.

بررسی وضعیت کانال های بازاریابی در صنعت بیمه با به کارگیری تکنیک های ANP و DEA

صفحه 97-119
سهیلا سردار؛ صدیقه پاپی

7.

ارزیابی و انتخاب مناسب ترین سیستم های مدیریت انبارداری با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: مدیریت انبارهای مناطق عملیاتی شرکت انتقال گاز)

صفحه 119-136
محمود محمدی؛ حامد آسمانی کلجاهی؛ عباسعلی یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب