1.

واکاوی مؤلفه‌های معنویت و ارزیابی آن در سازمان

صفحه 9-29
سیّد محمد علی خاتمی فیروزآبادی؛ علی دستافر

2.

بررسی رابطه بین هویت و اعتماد برند با حمایت از برند

صفحه 31-52
سیدکامران نوربخش؛ محمود سواررخش

3.

بررسی تأثیر شاخص سرمایه انسانی بر افزایش نوآوری (مطالعه موردی: ستاد مرکزی بانک ملت)

صفحه 53-64
لیلا پنادگو؛ عبداله کولوبندی

4.

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان با استفاده از روش تحلیل فرایند شبکه ANP(مطالعه موردی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران)

صفحه 65-83
سهیلا ربانی؛ مینا جمشیدی اوانکی

5.

بررسی رابطه بین فرآیند مدیریت دانش و تفکر راهبردی در وزارت امور اقتصادی و دارایی

صفحه 85-106
محمدرضا ربیعی مندجین؛ سوسن سیه پوش

6.

بررسی تأثیر ابتکار و خلاقیت، آموزش و رضایت ارباب‌رجوع بر عملکرد منابع انسانی در ITO-IRIB

صفحه 107-120
علیرضا صیاد

7.

بررسی سبک‌های رهبری مدیران سازمان و رابطه آن با انگیزش کارکنان (مورد مطالعه: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران)

صفحه 121-146
محمد عباسی؛ فاطمه جعفرنیا؛ محسن اکبری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب