1.

بررسی تأثیر ابعاد رهبری معنوی بر رضایت شغلی کارکنان بانکی

صفحه 9-36
جمشید صالحی صدقیانی؛ مریم اخوان خرازیان؛ مهدی بهرام‌زاده؛ کاظم حسن‌زاده؛ آرزو سهرابی

2.

بررسی نقش مؤلفه‌های تجارت الکترونیک بر مدیریت زنجیره تأمین در ایران‌خودرو

صفحه 37-54
حسن مهرمنش؛ مهدی ترابی

3.

تبیین کارایی و تحلیل بازده‌ها نسبت به مقیاس صنعت برق کشور

صفحه 55-73
محمدرضا حمیدی‌زاده؛ مرجان شهاب‌الدینی

4.

بررسی تأثیر آمادگی الکترونیکی بانک های دولتی بر کیفیت خدمات آن‌ها از نظر مشتریان (مورد مطالعه: استان بوشهر)

صفحه 75-94
ابراهیم رجب‌پور؛ عبداله توکلی

5.

بررسی تأثیر اقدامات مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد زنجیره تأمین با استفاده از مدل‌یابی معادلات ساختاری

صفحه 95-116
جلال حقیقت منفرد؛ حیدر امیران؛ مهدی زندیه

6.

بررسی تأثیر دانش و روابط برند بر تصمیم‌های خریدهای جاری و آتی مشتریان مواد غذایی (مورد مطالعه: شرکت مینو)

صفحه 117-139
کامران نوربخش؛ روح‌الله طاهری؛ حامد قباخلو

7.

بررسی علل عدم‌موفقیت و افول دفاتر خدمات مسافرتی در تهران

صفحه 141-167
حیدر امیران؛ شیوا موذن


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب