1.

تاثیر مشتری گرائی بر عملکرد صادرات با توجه به نقش تعهدرفتاری و ارتباطات در شرکتهای صادر کننده پائین دستی پتروشیمی در ایران

صفحه 1-22
حسین افشار؛ فرشته لطفی زاده

2.

بررسی تأثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی آوای سازمانی

صفحه 23-50
حمیدرضا تقی زاده؛ فرهاد علیپور

3.

تاثیر ادراک از ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری

صفحه 51-79
یلدا رحمتی غفرانی؛ نرگس دل افروز؛ میترا شعبانی

4.

آینده پژوهشی دیپلماسی تجاری در تجارت بین الملل

صفحه 80-102
حمید اکبریه؛ حسین وظیفه دوست؛ عباس صالح اردستانی

5.

ارائه یک روش ترکیبی از ANP و مدل SAR در تحلیل پوششی داده‌ها جهت مقایسه و رتبه‌بندی گزینه‌ها (مطالعه موردی: محصولات شرکت کرمان موتور)

صفحه 103-125
علیرضا علی نژاد؛ آرش پرویزی

6.

بررسی نقش میانجی گرایش به کارآفرینی در ارتباط بین مدیریت راهبردی منابع انسانی و عملکرد کارکنان(مطالعه موردی: دانشگاه شاهد)

صفحه 126-144
ملیحه بینشیان؛ جمشید صالحی صدقیانی

7.

عوامل موثر بر خصومت پایدار و موقت مصرف کنندگان ایرانی در قبال کشورهای عربی و پیامد آن بر قضاوت نسبت به کیفیت و تمایل به خرید محصولات خارجی

صفحه 145-174
بهنام شاهنگیان؛ محمد علی عبدالوند؛ محسن خون سیاوش

8.

تاثیر اندازه شرکت و نرخ تورم بر ساختار سرمایه و سلامت مالی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، بمبئی و توکیو با تاکید بر نقش استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی

صفحه 175-217
سید محمود قائمی نژاد؛ هیلدا شمس الدینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب