1.

طراحی مدل شایستگی های بنیادی و فناورانه مدیران حوزه فناوری اطلاعات

صفحه 1-8
مسعود سعیدپناه؛ سید مهدی الوانی؛ سید ذبیح الله هاشمی

2.

بررسی رضایتمندی ارتباطی مشتریان

صفحه 9-15
کاوه گنجهء؛ سید حمید خدادادحسینی؛ فرشته منصوری موید

3.

کاهش ریسک درماندگی و هزینه ها در حوزه بانکداری با رویکرد انتخاب شرکا

صفحه 17-23
موسی آذرباد؛ امیرعباس شجاعی؛ فرشید عبدی؛ وحیدرضا قضاوتی؛ کاوه خلیلی دامغانی

4.

بررسی رابطه بین مؤلفه‌های تاب‌آوری سازمانی با موفقیت و تداوم کسب و کار بانک‌ها

صفحه 25-32
سالار خسروی؛ امیر نجفی؛ محمدرضا مرجانی؛ نبی اله محمدی

5.

طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان

صفحه 33-44
علی میر؛ فرشید نمامیان؛ فخرالدین معروفی نقدهی؛ علیرضا مرادی

6.

نقش فرهنگ سازمانی بر نوآوری و تغییر در سازمان

صفحه 45-54
علیرضا کرامتیان؛ کیوان شاهقلیان

7.

تاثیر سطح نگهداشت وجه نقد شرکت و بحران مالی بر سرریز ریسک مالی

صفحه 55-64
عفت احمدی زاده؛ حبیب امیربیکی لنگرودی

8.

ارائه مدل جبران خدمات مادی و غیرمادی با رویکرد بهره وری نیروی انسانی

صفحه 65-71
مجتبی حیدری؛ سنجر سلاجقه؛ مسعود پورکیانی؛ سعید صیادی؛ افلاطون امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب