تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,802,001 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,844,404 |
1. | فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی؛ مطالعهای مبتنی بر روش فراترکیب | |
صفحه 1-14 | ||
2. | تأثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی | |
صفحه 15-32 | ||
3. | رهبری برنامه درسی؛ راهبردی جهت اجرای موثر و پویای برنامه های درسی | |
صفحه 33-48 | ||
محمد غفاری مجلج | ||
4. | تاثیر آموزش مهارتهای مثبت اندیشی بر تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان | |
صفحه 49-64 | ||
5. | طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 65-80 | ||
6. | اثربخشی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد برمسئولیت پذیری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان | |
صفحه 81-96 | ||
7. | مروری بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان در درس کاروفناوری مقطع متوسطه اول | |
صفحه 97-114 | ||
8. | یادگیری خود تنظیمی در کلاس درس: پدیدارشناسی تجربیات دانش آموزان و معلمان | |
صفحه 115-123 | ||
سعید صفدری | ||