1.

فعالیت‌های پژوهشی اعضای هیات علمی؛ مطالعه‌ای مبتنی بر روش فراترکیب

صفحه 1-14

2.

تأثیر آموزش خودکارآمدی تحصیلی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 15-32

3.

رهبری برنامه درسی؛ راهبردی جهت اجرای موثر و پویای برنامه های درسی

صفحه 33-48
محمد غفاری مجلج

4.

تاثیر آموزش مهارت‌های مثبت اندیشی بر تفکر انتقادی و انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان

صفحه 49-64

5.

طراحی الگوی برنامه درسی سواد رسانه ای در دانشگاه فرهنگیان

صفحه 65-80

6.

اثربخشی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد برمسئولیت پذیری و سازگاری اجتماعی دانش آموزان

صفحه 81-96

7.

مروری بر یادگیری خودراهبر دانش آموزان در درس کاروفناوری مقطع متوسطه اول

صفحه 97-114

8.

یادگیری خود تنظیمی در کلاس درس: پدیدارشناسی تجربیات دانش آموزان و معلمان

صفحه 115-123
سعید صفدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب