1.

عوامل مؤثر بر گرایش به شبکه‌های اجتماعی مجازی: مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

صفحه 5-25
بتول سبزه

2.

تاثیر آموزش به شیوه وب کوئست بر انگیزه پیشرفت ،خودپنداره و یادگیری خودتنظیمی دانشجویان

صفحه 27-45
سیده مرضیه موسوی بیدله؛ وحید فلاح؛ صدرالدین ستاری؛ عظیمه متکلم؛ حسن اصلان زاده

3.

رابطه عملکرد خانواده با وابستگی به شبکه‌های اجتماعی با نقش واسطه‌ای خودتنظیمی هیجانی در نوجوانان

صفحه 47-64
نجمه غفوری؛ عباس حقایق

4.

ارتباط اجتماع یادگیری با میزان تحقق دستاوردهای یادگیری دانشجویان در بستر الکترونیکی

صفحه 65-85
فاطمه نارنجی ثانی؛ نیلوفر عمویی؛ سمانه حجازی

5.

ارزیابی و اولویت‌بندی انواع تعامل و مشارکت در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

صفحه 87-107
یوسف خادمی؛ صدرالدین ستاری

6.

پیش بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس حمایت اجتماعی ادراک شده و سبک های کنار آمدن با استرس و هوش هیجانی دانش آموزان

صفحه 109-129
محمدعلی طالقانی نژاد؛ رحیم داوری؛ فرح لطقی کاشانی

7.

رتبه بندی عوامل تعیین کننده ضرورت تربیت شهروند الکترونیک در برنامه درسی دوره متوسطه اول

صفحه 131-151
مریم فتوحی نیا؛ کامبیز پوشنه؛ علی اکبر خسروی بابادی

8.

بازنمایی مشکلات آموزش در فضای مجازی با استفاده از برنامه شاد در دوره پاندمی کرونا: یک مطالعه پدیدار شناسی

صفحه 153-174
جمال حاجی؛ مژگان محمدی مهر؛ حدیقه محمدی آذر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب