1.

شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 13-42
آرمان دیلمی عضدی؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ اصغر مشبکی

2.

طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد)

صفحه 43-72
غلامرضا تندپور؛ رضا سپهوند؛ حجت وحدتی؛ محمود رضا اسماعیلی

3.

ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال

صفحه 73-98
علیرضا عاشوری رودپشتی؛ هرمز مهرانی؛ کریم حمدی

4.

استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی

صفحه 99-126
کاظم عسگری؛ شهریار عزیزی؛ اصغر مشبکی

5.

شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران

صفحه 127-148
شاپور انوری؛ محمد عطائی؛ حبیب الله طاهرپور کلانتری

6.

طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی

صفحه 149-173
لیلا حری؛ مهوش نوربخش؛ سید نعمت‌اله خلیفه؛ پریوش نوربخش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب