1.

طراحی و اعتبارسنجی کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر رضایت دانشجویان برمبنای الگوی خان

صفحه 1-24
امیر امیری رشخوار؛ مهدی زیرک؛ محمود قربانی؛ علی حسین زاده

2.

مدل‌یابی مدیریت مشارکتی بر مدیریت تعارض با نقش میانجی همدلی بیانی در مدیران: از دیدگاه آموزگاران

صفحه 25-38
زینب بغم؛ رقیه وحدت بوراشان؛ محمد حسنی

3.

بررسی تاثیر آموزش مهارت‌های نوشتاری بر اساس برنامه‌ریزی چند بعدی و بسته‌ی یادگیری چند‌رسانه‌ای بر سبک یادگیری شهودی و حل مسئله دانش‌آموزان

صفحه 39-58
طیبه پرآذران؛ مژگان عبدالهی؛ فاطمه پرسته قمبوانی

4.

پیش بینی خشونت خانگی بر اساس عملکرد خانواده و سطح تمایزیافتگی خود با نقش واسطه ای ناگویی هیجانی در زنان مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهر بجنورد

صفحه 59-78
تکتم جعفرزاده؛ علی اکبر سلیمانیان؛ محمد محمدی پور

5.

ارائه مدل عوامل موثر بر ارزیابی توانمندی های حرفه ای روسای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تراز جهانی با بهره گیری از مولفه مدیریت دانش

صفحه 87-112
رضا هراتیان؛ علی رضا چناری؛ فتاح ناظم

6.

اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر روابط مادر- فرزندی و خود انتقادی مادران کودکان کم توان ذهنی

صفحه 79-92
سمیه تکلوی؛ مهدی جهانگیری

7.

تحلیلی بر آموزش بزرگسالان: تعیین نرخ پایداری سواد در قبول شدگان دوره انتقال نهضت سوادآموزی

صفحه 93-108
رفیق حسنی

8.

بررسی تطبیقی ویژگی های معلم از دیدگاه فارابی و شهیدثانی و ارائه دستاوردهای آن برای نظام تربیت معلم در ایران

صفحه 109-132
اعظم ریاضی؛ محمد حسن میرزامحمدی؛ محسن ایمانی

9.

پدیدار شناسی عوامل موثر بر کم توجهی دانش آموزان به مطالب درسی دوره متوسطه

صفحه 149-170
جواد کیهان؛ رحیم رحیم زاده؛ میر بشیر همتیار

10.

پیش‌بینی اضطراب رقابتی بر اساس سبک‌های فرزندپروری و مقایسه آن در گروه‌های جنسیتی دانشجویان ورزشکار استان تهران

صفحه 151-166
مصطفی نعیمی؛ زهره رافضی

11.

پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان براساس هوش هیجانی، ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی، نگرش به تحصیل و آینده شغلی با میانجیگری تاب‌آوری تحصیلی

صفحه 171-186
هاجر تاروردی زاده؛ محمد تقی پور؛ سمیرا نظامیوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب