1.

شناسایی عوامل اثرگذار بر توانمندسازی سازمانی بر اساس مدیریت دانش در میان کارکنان شعب بانک سپه شهر تهران

صفحه 1-34
علیرضا چناری؛ سیده فاطمه روحانی؛ کورش پارسا معین

2.

تحلیل تطبیقی روش‌های تدریس و ارزشیابی در برنامه درسی هنر دوره ابتدایی ایران و کشورهای منتخب

صفحه 35-66
سمیه فلاح تفتی؛ رضا جعفری هرندی؛ مینا سادات طباطبایی

3.

مقایسه پریشانی هیجانی، خودکارآمدی خوردن، بامداد گرایی و سبک های مقابله ای افراد مبتلا و غیر مبتلا به اختلال پرخوری با کنترل شاخص توده بدنی

صفحه 67-86
الهام فارسی مدان؛ سودابه شیرانی بروجنی؛ طیبه شریفی

4.

مشارکت والدین بُعد مغفول برنامه درسی

صفحه 87-112
علیرضا عراقیه

5.

تبیین رابطه خسارت‌های جانی سرقت با نگرش به ترس و ناامنی شهروندان بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی

صفحه 113-136
سجاد نامور؛ حامد بخشی؛ مسعود ایمانیان

6.

کاوش سطوح، پیامدها و عوامل تسهیل‌کننده توانمندسازی معلمان مبتنی بر درس پژوهی و آزمون نقش میانجی عوامل تسهیل‌کننده: گزارش یک پژوهش آمیخته

صفحه 137-160
رقیه سامی؛ موسی پیری؛ بهنام طالبی

7.

رابطه الگوهای ارتباطی، انسجام و انعطاف‌پذیری خانواده با بهزیستی روان‌شناختی: واسطه گری سرسختی روانشناختی در دانش‌آموزان

صفحه 161-178
کبری کاظمیان مقدم؛ همایون هارون رشیدی

8.

مقایسه خودکارآمدی و تعهد شغلی معلمان دارای تدریس در حوزه تخصصی و غیرتخصصی در مقطع ابتدایی ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج

صفحه 179-200
سهیلا حسین پور؛ فرهاد سعیدی؛ حیدر عبدی

9.

رابطه‌ی بین"کیفیت زندگی" و "سلامت روان" مطالعه موردی: دانش‌آموزان دختر روستایی

صفحه 201-218
پویا حیدری؛ زهرا امین فلاح؛ حسن مومنی؛ صدیقه جعفری

10.

تحلیل عوامل سه گانه توسعه ایده پردازی بر پیامدهای توسعه کیفی مراکز رشد با رویکرد آمیخته

صفحه 219-252
مجتبی ملااحمدی؛ احمد علی فروغی ابری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب