1.

نقش واسطه ‌ای نظم جویی هیجانی در رابطه بین روان ‌سازه‌های سازش نایافته اولیه و نشانه ‌های اضطراب

صفحه 117-130
زهرا خانی؛ محمدعلی بشارت؛ حجت اله فراهانی

2.

پایداری اسناد هیجانی اخلاقی پس از یادآوری در کودکان: قربانی کننده شاد

صفحه 131-142
حامد مصلحی؛ شعله امیری

3.

نقش واسطه ‌ای ذهنی ‌سازی در رابطه بین دلبستگی و نارسا نظم ‌جویی هیجانی با اضطراب اجتماعی

صفحه 143-154
الهه دروگر؛ علی فتحی آشتیانی؛ عماد اشرفی

4.

رابطه بین حمایت اجتماعی و هسته ارزشیابی خود با ازکارافتادگی تحصیلی: نقش واسطه ‏ای رضایت زندگی

صفحه 155-166
زهره صیادپور؛ فریبرز درتاج؛ علیرضا کیامنش

5.

طراحی و آزمون اثربخشی بسته آموزش شناخت اجتماعی مدرسه محور بر پرخاشگری کودکان

صفحه 167-180
امید شکری؛ جواد صالحی فدردی؛ جلیل فتح ‌آبادی؛ وحید نجانی؛ عباس ذبیح ‌زاده

6.

اثربخشی قصه گویی والد-کودک با ایفای نقش بر خلاقیت کودکان پیش دبستانی

صفحه 181-192
سارا سادات عربی زنجانی؛ علی زاده محمدی؛ پریسا سادات موسوی،

7.

نقش واسطه ای حرمت خود در رابطه بین کنش ‌وری خانواده و اختلال خوردن

صفحه 193-204
سلمان زارعی

8.

خوردن هیجانی و خودشفقت ورزی در افراد فربه: نقش واسطه ای پردازش هیجانی

صفحه 205-216
اشرف باباخانلو؛ سیدعباس حقایق؛ فردین مرادی منش؛ اکرم دهقانی

9.

پرسشنامه نظریه حساسیت به تقویت تجدیدنظرشده ـ فرم کودکان: روش اجرا و نمره گذاری

صفحه 217-219
طیبه شاهمرادی فر؛ حسین کارسازی؛ علی فتحی آشتیانی

10.

کنش تأملی والدینی: معرفی روی آورد مبتنی بر ذهنی سازی در والدگری (قسمت دوم)

صفحه 220-224
پریساسادات سیدموسوی؛ فریما نقاش

11.

روان‌شناسی تحولی یا رشد؟ اختلاف نظر در انتخاب معادل مناسب

صفحه 225-226
پوریا حیدری

12.

مسیرهای دستیابی به شبکه ها، انجمن ها و منابع علمی روان شناختی

صفحه 227-227
محمد دربان

13.

تقویم مجامع ملی و بین المللی

صفحه 228-228
پوریا حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب