1.

برنامه‌ریزی توسعه گردشگری و فضایی شهر نور با بهره‌گیری از رهیافت شهر خردورز

صفحه 1-18
مهدی صادقیها؛ سولماز نوری

2.

اولویت بندی جاذبه های گردشگری با هدف توسعه گردشگری (منطقه مورد مطالعه: شهرمشهد)

صفحه 19-34
صدیقه ذاکری؛ طاهره صادقلو

3.

تاثیرکیفیت عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت گردشگران ورزش‌های زمستانی پیست اسکی آلوارس استان اردبیل

صفحه 35-50
صدف حصاری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ مهرداد محرم زاده

4.

نقش اِلمان های گردشگری جنگ در افزایش نرخ بازدید گردشگران از موزه جنگ خرمشهر

صفحه 51-68
حیدر محمدی؛ سید محمد موسوی جد؛ شبنم صالحی؛ سارا ساعدی

5.

سطح بندی جاذبه های طبیعت گردی جزیره هرمز با استفاده از مدل پرالونگ

صفحه 69-84
عماد استکی؛ امیر گندمکار؛ علیرضا عباسی

6.

طراحی الگوی متقاعد سازی مشتریان شرکت های گردشگری حوزه داخلی

صفحه 85-102
سیامک حبیبی؛ رضا شافعی؛ هیرش سلطان پناه

7.

شاخص های رضایتمندی و وفاداری گردشگران ورودی به شهرستان سرعین از بعد جاذبه ها

صفحه 103-120
سعید رجائی مستعلی بیگلو؛ الهامه نعمت زاده؛ مسلم قاسمی

8.

تدقیق توسعه گردشگری در بازآفرینی فرهنگ مبنا ( مطالعه موردی : بافت تاریخی شهر مینودری )

صفحه 121-138
امیر علی محمدی؛ حسن ستاری ساربانقلی؛ مهسا فرامرزی اصل؛ محمد رضا پاکدل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب