| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,558,217 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,267,177 |
| 1. | مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان | |
| صفحه 1-14 | ||
| راضیه ابدالی؛ سعید مشتاقی | ||
| 2. | طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی | |
| صفحه 15-27 | ||
| سمیه اسدزاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری؛ قدسی احقر | ||
| 3. | رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم | |
| صفحه 28-39 | ||
| عباسعلی تقی پور جوان؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ مسعود لواسانی | ||
| 4. | پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی | |
| صفحه 40-50 | ||
| علی خالق خواه؛ نسیم مصرخانی؛ حبیبه نجفی | ||
| 5. | تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری | |
| صفحه 51-63 | ||
| اکرم السادات خیرالسادات | ||
| 6. | پیشبینی اعتیاد به شبکههای مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارتهای ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان | |
| صفحه 64-78 | ||
| مهدخت روستازاده؛ فاطمه رضائی | ||