تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 10,005 |
تعداد مقالات | 83,622 |
تعداد مشاهده مقاله | 78,337,243 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 55,381,647 |
1. | مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان | |
صفحه 1-14 | ||
راضیه ابدالی؛ سعید مشتاقی | ||
2. | طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی | |
صفحه 15-27 | ||
سمیه اسدزاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری؛ قدسی احقر | ||
3. | رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم | |
صفحه 28-39 | ||
عباسعلی تقی پور جوان؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ مسعود لواسانی | ||
4. | پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی | |
صفحه 40-50 | ||
علی خالق خواه؛ نسیم مصرخانی؛ حبیبه نجفی | ||
5. | تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری | |
صفحه 51-63 | ||
اکرم السادات خیرالسادات | ||
6. | پیشبینی اعتیاد به شبکههای مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارتهای ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان | |
صفحه 64-78 | ||
مهدخت روستازاده؛ فاطمه رضائی | ||