1.

مدل یابی علّی رابطه ترس از ارزیابی منفی، حرمت خود ناپایدار و کمالگرایی مثبت با خودناتوان سازی تحصیلی دانشجویان

صفحه 1-14
راضیه ابدالی؛ سعید مشتاقی

2.

طراحی انگاره نظری برنامه درسی فعالیتهای فوق برنامه با رویکرد آموزش محیط زیست و اعتبار سنجی آن از دیدگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی

صفحه 15-27
سمیه اسدزاده؛ مریم سیف نراقی؛ عزت الله نادری؛ قدسی احقر

3.

رابطه و مقایسه نگرش به فراگیرسازی و خودکارآمدی معلمان ویژه و عادی دارای دانش آموز با اختلال طیف اتیسم

صفحه 28-39
عباسعلی تقی پور جوان؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ مسعود لواسانی

4.

پیش بینی استعداد به اعتیاد براساس سرسختی روان ‌شناختی و تنظیم شناختی- هیجانی

صفحه 40-50
علی خالق خواه؛ نسیم مصرخانی؛ حبیبه نجفی

5.

تحلیل عملکردی مدارس معماری زمینه محور بر ارزیابی کیفی و نحوه آموزش پذیری دانشجو با تکیه بر مباحث روانشناسی محیطی در معماری

صفحه 51-63
اکرم السادات خیرالسادات

6.

پیش‌بینی اعتیاد به شبکه‌های مجازی بر اساس احساس تنهایی، مهارت‌های ارتباطی، هوش اجتماعی و هوش هیجانی دانش آموزان

صفحه 64-78
مهدخت روستازاده؛ فاطمه رضائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب