| تعداد نشریات | 418 |
| تعداد شمارهها | 10,013 |
| تعداد مقالات | 83,708 |
| تعداد مشاهده مقاله | 79,619,700 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 56,295,659 |
| 1. | تحلیل و بررسی اندیشه های تعلیمی گیسودراز | |
| صفحه 1-16 | ||
| علی اکبر افراسیاب پور؛ حسین آریان | ||
| 2. | بررسی تطبیقی اشعار تعلیمیِ منسوب به امام رضا (ع) با اشعار تعلیمی سعدی شیرازی با رویکرد نظریة بینامتنیت | |
| صفحه 17-51 | ||
| فاروق نعمتی؛ سیده سمیه موسوی سالم؛ ایوب مرادی | ||
| 3. | تحلیل شخصیت در گلستان و بوستان سعدی براساس تیپ های هفتگانة سیاره ای ویلیام بن هم | |
| صفحه 52-84 | ||
| محمدحسین نیکداراصل؛ عیسی بهمنیار | ||
| 4. | وجوه اشتراک دیدگاه عطار با نظریات روانشناسان دربارة روش های تربیتی | |
| صفحه 85-117 | ||
| هاجر جمالی؛ مهین پناهی؛ احمد سوری | ||
| 5. | علل و انگیزه های کاربردی مضامین تعلیمی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در مثنوی معنوی | |
| صفحه 118-145 | ||
| فرزانه آباد؛ شبنم حاتم پور؛ فرزانه سرخی؛ فریدون طهماسبی | ||
| 6. | واکاوی فضیلت خرد و فرزانگی در شاهنامه براساس نظریۀ اخلاقفضیلت ارسطو | |
| صفحه 146-178 | ||
| زینت جهانی؛ کیمیا تاج نیا؛ اسماعیل اسلامی | ||
| 7. | بازتاب برخی اندرزها و اندیشه های پیشینیان در منظومة برزونامۀ کهن | |
| صفحه 179-225 | ||
| سجاد رحمتیان؛ عصمت خوئینی؛ عفت نقابی؛ عسگر عسگری حسنکلو | ||