1.

ارزیابی عوامل چهارگانۀ موثر بر توسعۀ برنامه درسی هویت‌ساز دینی ادراک شده با میانجی‌گری جهان‌بینی فردی (مورد مطالعه: دبیران متوسطه شهر اصفهان)

صفحه 1-29
محمدعلی سلمانی اردانی؛ فرهاد شفیع پور مطلق

2.

مقایسۀ حافظۀ کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دختر دوزبانۀ عرب – فارسی زبان و یک‌ زبانه

صفحه 30-41
نیلوفر غلامی پور؛ نوشیروان خضری مقدم؛ مسعود فضیلت پور

3.

پیشبینی کیفیت تدریس معلمان بر اساس ذهنیت فلسفی و سرمایه روانشناختی

صفحه 42-51
معصومه کریمی؛ بهرنگ اسماعیلی شاد

4.

ارتباط تصویر بدنی و آمادگی جسمانی با افسردگی، اضطرب و تنش در دانش آموزان دختر شهرستان نور

صفحه 52-66
فاطمه مجتهدزاده؛ علی اکبر مشایخ

5.

تاثیر آموزش مهارت یادگیری پس ختام (PQ4R) بر عملکرد، رضایت‌ و اشتیاق ‌تحصیلی دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی شهر اردکان

صفحه 67-77
مهدی شمالی احمدابادی؛ سیروس منصوری؛ عاطفه برخورداری احمدآبادی

6.

رابطه جو سازمانی و دلبستگی شغلی معلمان مدارس ابتدایی ناحیه یک شهر اردبیل

صفحه 78-85
بابک نجف پور؛ صدرالدین ستاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب