1.

طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا

صفحه 9-35
مسعود براتی؛ حمید دادبین

2.

استفاده از تکنولوژی رسانه‌‌‌های اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت‌‌‌های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری

صفحه 37-68
اکبر ولیزاده اوغانی؛ نازلی رحیم زاده

3.

طراحی الگوی انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی آنلاین با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری

صفحه 69-97
مجتبی رمضانی؛ رضا نصراللهی سعیدلو؛ داود لفظ فروشان؛ کیوان علیوردی نسب

4.

ارزیابی و ارائه الگوی چابک‌سازی منابع انسانی در راستای ارتقای فرایندهای عملیاتی ‏‏(مطالعه موردی: ‏شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)‏

صفحه 99-124
هوشنگ تقی زاده؛ مصطفی ضیائی حاجی پیرلو

5.

بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بالندگی سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)

صفحه 125-145
عباس نیکخو امیری؛ محمدرضا باقرزاده؛ مجتبی طبری؛ یوسف قلی پور کنعانی

6.

بررسی تناسب شخصیت و شغل بر اساس تئوری هالند و رابطه آن با کارایی شغلی کارکنان شرکت صنایع خاک چینی ایران

صفحه 147-178
غفار تاری؛ حبیب رسولی دولت آباد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب