1.

مقایسه اثربخشی کلاس درس معکوس و کلاس درس مبتنی بر شبکه های اجتماعی، بر خلاقیت و یادگیری خود راهبر هنرجویانِ هنرستان های پسرانه شهرستان آبدانان

صفحه 1-40
هوشنگ خشنود؛ سعید بختیارپور؛ ساسان باوی؛ رضا پاشا

2.

شناسایی عوامل مؤثر خلاقانه در تدوین شبکه‌های یادگیری پژوهشی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهر تهران

صفحه 41-70
لیلا مصدق؛ بابک نصیری فرقانی؛ افسانه زمانی مقدم

3.

تحلیلی بر اثربخشی تکنیک‌های آموزش خلاقیت بر طراحی معماری با تأکید بر فرایند ایده‌یابی و ‏ایده‌پردازی

صفحه 71-100
مهناز طالبی؛ میر سعید موسوی؛ کامبیز پوشنه

4.

بررسی اثربخشی آموزش حل مسئله بر خلاقیت و انعطاف پذیری شناختی در دبیران درس کار و فناوری

صفحه 101-120
آرزو امیدپور؛ سلیمان کابینی مقدم؛ حجت اله میاندهی

5.

واکاوی عوامل مؤثر بر نوآوری وب سایت های فروش اینترنتی با رویکرد سلامت محوری مشتریان در دوران کرونا با رویکرد کیفی و کمی

صفحه 121-150
مجتبی نصیری؛ حسین وظیفه دوست؛ محمد علی نسیمی؛ حسین دیده خانی

6.

شناسایی عوامل موثر بر ایجاد رفتار نوآورانه در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان مازندران)

صفحه 151-180
فرنیا آملی؛ ناصر عباس‌زاده؛ محمد علی حسینی

7.

مدل علّی نوآوری کاری بر اساس میزان آگاهی از ابعاد شهروند الکترونیک با نقش واسطه‌ای خودکارآمدی خلاق و رایانه در معلمان دوره متوسطه اول

صفحه 181-206
علی عبدی؛ نیلوفر رستمی

8.

بررسی روایی و پایایی پرسشنامه خلاقیت هیجانی

صفحه 207-230
علی قاسمی؛ پروین کدیور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عربزاده

9.

متغیرهای اثرگذار بر عملکرد اخلاقی مدیران مالی و رؤسای حسابداری جهت نوآوری در بورس تهران

صفحه 230-250
سعید صفانیا؛ سینا خردیار؛ کیهان آزادی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب