1.

ارزیابی کمّی و کیفی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد آموزش و پرورش استان مازندران

صفحه 1-16
مریم تقوایی یزدی

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی بر رضایت‌مندی و وفاداری فراگیران به منظور ارایه مدل (مورد مطالعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی)

صفحه 17-30
عباس باقری؛ پرستو گودرزی؛ معصومه ربی بی

3.

آسیب‌شناسی آموزش‌های زیست‌محیطی در وزارت آموزش و پرورش ایران

صفحه 31-42
پرستو گودرزی؛ عباس باقری؛ عبدالرضا خسروی

4.

آموزش و پرورش متعالی در پرتو الگوی‌ذهنی‌تعالی‌فردی معلمان

صفحه 43-56
میثم قویدل؛ محبوبه منتظرعطایی

5.

تأثیر آموزش فنی و راهبردهای فراشناختی به شیوه گروهی بر اثربخشی آموزش کارآفرینی

صفحه 57-68
اعظم هارونی؛ مریم تقوایی یزدی

6.

دیدگاه مدیران و راهبران آموزشی در بررسی کیفیت عملکرد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و فارغ‌التحصیلان دوره یک ساله مهارت‌آموزی معلمی بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

صفحه 69-86
مریم حافظیان؛ یاسمن علی محمدی

7.

مقایسه اثربخشی درمان پذیرش ذهن‌آگاهانه خود و روان‌درمانی مثبت‌نگر بر استرس ادراک شده در دانش‌آموزان دختر دارای افسردگی

صفحه 87-100
محسن گل پرور؛ آذر کاظمی؛ حمید آتش پور

8.

مقایسه تأثیر آموزش با استفاده از الگوی بایبی و روش آموزش ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجو معلمان

صفحه 101-112
زهرا سرچهانی؛ ژیلا حیدری نقدعلی؛ مجتبی سرچهانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب