1.

ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین

صفحه 13-32
علیرضا آقا قلیزاده سیار؛ مهدی ایزدیار؛ رضا قرایی پور؛ فاطمه اسکندر

2.

تدوین و اعتبار سنجی مدل جبران خدمت با رویکرد بهره وری (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)

صفحه 33-70
محسن محمدباقری؛ اکبر اعتباریان خوراسگانی؛ فائزه تقی پور

3.

نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک‌ها

صفحه 71-94
میر مرتضی موسوی؛ عسگر پاک مرام؛ جمال بحری؛ حسن قلیباف اصل

4.

ارائه چارچوبی برای تدوین چشم‌انداز مطلوب( مورد مطالعه : اسناد چشم‌انداز شرکت‌های برتر)

صفحه 95-122
علی عابدینی؛ کاظم حسن زاده؛ حمیدرضا یزدانی

5.

مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP

صفحه 123-146
امین عباسی؛ محمد لشکری

6.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان)

صفحه 147-175
مصطفی ملازهی؛ سنجر سلاجقه؛ صدیقه حسنی احمدیه؛ آمنه فیروزآبادی؛ رحمان جلالی جواران


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب