تعداد نشریات | 418 |
تعداد شمارهها | 9,997 |
تعداد مقالات | 83,560 |
تعداد مشاهده مقاله | 77,802,206 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 54,844,543 |
1. | ساخت واعتبارسنجی پرسشنامه ارزشیابی عملکرد معلمان | |
صفحه 19-1 | ||
رحیمه پورحیدر؛ مریم سامری؛ محمد حسنی؛ نیلوفر مرتضی نژاد | ||
2. | طراحی الگوی استراتژیک آموزش و بهسازی منابع انسانی با هدف توفیق در بازارهای داخلی و خارجی | |
صفحه 36-20 | ||
محسن فرقانی؛ عارفه داودی؛ امیرضا علیزاده مجد | ||
3. | طراحی الگوی سازوکارهای ارتقای برند بانک ملی ایران: تلفیق سنتزپژوهی و رویکرد ساختاری تفسیری | |
صفحه 65-37 | ||
احسان درستکار؛ علی یعقوبی پور؛ محمد منتظری؛ عباس شول | ||
4. | ارائه مدلی ساختاری تفسیری برای بهبود عملکرد ایمنی کارکنان (مورد مطالعه: یکی از شرکت های معدنکاری سیرجان) | |
صفحه 81-66 | ||
احسان شهسواری گوغری؛ اکبر کورکی؛ سمیه رشیدی گوغری | ||
5. | پیشایندهای مؤثر بر سازمان یادگیرنده با تأکید بر نقش واسطه ای رهبری دانش | |
صفحه 105-82 | ||
رضا بیجاری؛ علیرضا منظری توکلی؛ سمانه مهدی زاده؛ سنجر سلاجقه | ||
6. | نقش میانجی آموزش ضمن خدمت در رابطه بین چابکی سازمانی و آمادگی برای تغییر سازمانی از دیدگاه معلمان تربیت بدنی | |
صفحه 124-106 | ||
نیما شهیدی؛ امید صفری | ||