1.

شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی

صفحه 13-44
رضا بنی اسد؛ سعید موحد نسب؛ مهدی باقری میبدی

2.

تأثیر راهبرد‌های تولید بر اولویت‌های رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه

صفحه 45-76
حامد خان‌زاده؛ سید مرتضی مدنی؛ علی نوپور هولاری

3.

بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آینده‌نگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف

صفحه 77-106
محمد احسان سوری؛ مرتضی سلطانی؛ بهمن حاجی پور؛ حمیدرضا یزدانی

4.

شناسایی مولفه‌های ارتقاء توانمندیهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع با فناوری پیچیده

صفحه 107-128
امیرحسین فرهادی؛ ابوالقاسم سرآبادانی؛ سیدسپهر قاضی نوری

5.

ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز

صفحه 129-154
سعید برزگر؛ یعقوب علوی متین؛ علیرضا بافنده؛ مرتضی محمودزاده

6.

مدل سازی و تحلیل دینامیکی عوامل مؤثر بر کیفیت داده پورتال دانشگاهی با رویکرد تلفیقی پویایی سیستم و تکنیک گسترش عملکرد کیفیت

صفحه 155-177
مائده علیزاده؛ محمدرضا معتدل؛ نوید نظافتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب