1.

مقایسه اثر بخشی سه روش آموزش گروهی سرزندگی تحصیلی، روش مثبت نگر و چشم انداز زمان بر اشتیاق تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان پسر پایه نهم

صفحه 1-16
محسن شریفی علون آبادی؛ مژگان عارفی؛ اصغر آقایی

2.

رابطه سرمایه روانشناختی و مدیریت هیجانهای شغلی با توجه به نقش میانجی سرسختی روانشناختی در کارکنان بیمارستانهای شهرستان خرم آباد

صفحه 17-28
سهیل سرشار؛ زهره رافضی؛ مهدی خانجانی؛ الهام ساعی

3.

تأثیر آموزش نظریه انتخاب و آموزش مبانی درمان پذیرش و تعهد بر تمایزیافتگی خود در دانش‌آموزان دبیرستان دوره دوم

صفحه 29-38
گلنار صادق نیا؛ محمدرضا زربخش بحری؛ شهره قربان شیرودی

4.

تأثیر مشاوره گروهی مبتنی بر نظریه انتخاب بر سبک‌های حل تعارض ناکارآمد افراد متأهل

صفحه 39-50
محمد فرج پور؛ کوروش محمدی؛ اقبال زارعی

5.

تأثیر تنظیم هیجان، نشخوار خشم و خود انتقادی بر ناسازگاری اجتماعی با میانجی‌گری شفقت به خود و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم

صفحه 51-67
الهام آریا زنگنه؛ محمدرضا برنا؛ رضا جوهری فرد

6.

طراحی مدل رهبری تجاری‌سازی دانش و بررسی تاثیرآن بر توانمند‌سازی روانشناختی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

صفحه 68-83
نبی مصطفی زاده؛ جواد کیهان؛ محمد حسنی؛ مریم سامری

7.

پیش بینی کنترل خشم و نگرش مثبت به بزهکاری با توجه به مولفه‌های الگوی ترکیبی سرشت‌های عاطفی-هیجانی (AFECT) در دانش آموزان دوره دوم متوسطه

صفحه 84-95
پریسا مرادی کلارده؛ سجاد بشرپور

8.

مقایسه تأثیر تمرینات ذهن‌آگاهی و بیوفیدبک-آرام‌سازی بر اضطراب و افسردگی افراد سالمند

صفحه 96-108
فاطمه کامران مهر؛ علیرضا فارسی؛ مریم کاویانی

9.

تأثیر درمان مرور زندگی مبتنی بر گرایش هستی-شناسی اسلامی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تفکر قطعی‌نگر در سالمندان

صفحه 109-120
زهرا سلگی

10.

بررسی نقش میانجی‌گری خودشفقت ورزی در ارتباط جو خانواده و مدرسه با پیوند با مدرسه- مورد مطالعه: دانش‌آموزان دوره متوسطه اول

صفحه 109-122
علیرضا مراتی؛ عزت‌اله قدمپور؛ حسنعلی ویسکرمی

11.

ساخت، اعتباریابی، رواسازی و هنجاریابی مقیاس انتظار- ارزش- سود- هزینه در میان دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا

صفحه 123-142
خسرو رشید؛ آرزو دلفان بیرانوند

12.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس هیجان‌خواهی جنسی در میان جامعه‌ی آنلاین ایرانی

صفحه 143-156
شلاله حسین نژاد حلاجی؛ علی خادمی؛ مرضیه علیوندی وفا؛ احمد اسمعلی

13.

نقش تحریف‌های شناختی بین‌‌فردی، تمایزیافتگی خود و مشکلات بین‌فردی در پیش‌بینی سازمان شخصیت مرزی در دانشجویان کارشناسی

صفحه 157-174
قاسم عسکری زاده؛ مسعود باقری؛ مریم عرب نژاد خانوکی

14.

تأثیر آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی بر خلاقیت، خودکارآمدی تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی دانش‌آموزان دختر متوسطه دوره اول

صفحه 175-185
عاطفه ساعدی؛ محمدعلی زارعی؛ مریم نصیری

15.

عوامل فرهنگی موثر بر پایداری ازدواج در ازدواج‌های دانشجویی و ارائه مدل ساختاری مطلوب در دانشگاه

صفحه 186-193
محسن شریعتی کمال ابادی؛ رضا اسماعیلی؛ سید ناصر حجازی

16.

تأثیر آموزش شادکامی با روش شناختی- رفتاری بر امید به زندگی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر دارای نارضایتی تصویر بدنی مقطع نهم متوسطه شهر اصفهان

صفحه 194-204
شیوا اختریان؛ مسعود سلیمی؛ مریم شاهنده

17.

شناسایی واکنش فکری و رفتاری مردان پس از خیانت همسر: مطالعه پدیدارشناسی

صفحه 205-218
مریم سادات اوانی؛ حسن زارعی؛ حسین افراسیابی

18.

نقش آمادگی به نوستالژی، درد ذهنی و تجربه زمانی لذت در واکنش‌پذیری به استرس ادراک شده در دانشجویان دارای شکست عاطفی

صفحه 219-230
آزاده فرقدانی

19.

اثر ذهن‌آگاهی و مقابله مذهبی (مثبت و منفی) بر بهزیستی روانی دانشجویان در همه‌گیری ویروس کرونا با میانجیگری امیدواری و عاطفه مثبت

صفحه 231-245
زهره هاشمی؛ سامره اسدی مجره

20.

پیش‌بینی اعتیاد به اینترنت براساس پرخاشگری، قانون گریزی و بیش‌فعالی در دانش آموزان مقطع دوم متوسطه

صفحه 246-258
فرهاد غدیری؛ کریم عبدالمحمدی؛ سینا شیخی؛ خوشدوی ابراهیم زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب