1.

بررسی تفاوت‌های رفتاری دانش‌آموزان بیش فعال نسبت به سایر دانش‌آموزان از منظر معلمان (یک مطالعه پدیدارشناسانه)

صفحه 1-10
حبیبه یاحقی رودسری

2.

بررسی رابطه هوش اجتماعی با رفتار اخلاقی دانش‌آموزان دختر دوره دوم آموزش متوسطه شهرستان نی‌ریز در سال تحصیلی 1397-1398

صفحه 11-26
شهلا زر پرور؛ مژگان قاجاریه

3.

شناسایی مهارت‌های تجربه شده و نقش دانش آموزان در برنامه درسی هنر پایه ششم ابتدایی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان

صفحه 27-44
فرشته فرهادزاده؛ مرجان کیان؛ غلامرضا حاجی نژاد

4.

بررسی عناصر سازنده‌ی حکمرانی شرکتی خوب به مثابه مقوله‌ای میان رشته‌ای

صفحه 45-58
غزاله نظری عارف؛ بهزاد فرخ سرشت؛ قربانعلی اقا احمدی؛ سعید اسلامی

5.

رابطه سواد اطلاعاتی معلم با کیفیت تدریس و مهارت حل مسأله معلمان ابتدایی منطقه 12 شهر تهران

صفحه 59-68
زینب سادات مکبری؛ امیرحسین محمدداودی؛ مریم صفرنواده

6.

آسیب شناسی از خودبیگانگی از منظر قرآن در سازمان‌های آموزشی (مطالعه موردی :کارکنان دانشگاه آزاد ساری)

صفحه 69-80
رقیه صادقی اهنگری؛ حمید محمد قاسمی لنگرودی؛ سید احمد میریان

7.

تحلیل ساختارمند مدیریت شایستگی بر چابکی سازمانی در نظام‌های آموزشی (مقاله مروری )

صفحه 81-94
پریسا اصغری؛ محمد صالحی؛ کیومرث نیاز اذری

8.

طراحی مدل توسعه یکپارچه ارزیابی شاخص‌های شایستگی‌های مربی‌گری در مراکز آموزشی با استفاده از رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: واحدها و مراکز دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی)

صفحه 95-113
سرور حیدری اغجیوان؛ کلثوم کیان نیا

9.

ارائه مدل برنامه درسی کار آفرینی جهت ارتقاء و کسب شایستگی‌های کارآفرینی دانش آموزان ( نمونه پژوهش: مدارس متوسط دوم استان البرز)

صفحه 115-126
عفت اصلانی؛ رضا والا؛ فتاح ناظم

10.

کاوش عوامل زمینه‌ای و مداخله‌گر ارتقای خرد پداگوژیکی در دانشگاه آزاد اسلامی

صفحه 127-142
فرشید خانجانیان؛ نادر قلی قورچیان؛ کامران محمد خانی؛ پریوش جعفری

11.

ارائه مدل نوآوری در آموزش متوسطه مبتنی بر فناوری رایانش ابری

صفحه 143-156
محمد موسی شعبانیان؛ اسماعیل کاظم پور؛ زهره شکیبایی

12.

مدلسازی عوامل موثر بر اثر بخشی آموزشی توسعه کسب و کارهای صادراتی استان مازندران از منظر پیچدگی اقتصادی با روش فراترکیب

صفحه 157-166
محمدحسین هاشمی نسب؛ رحمان غفاری؛ احمد جعفری صمیمی؛ حسنعلی آقاجانی

13.

شناسایی ویژگی‌های برنامه درسی مسأله‌محور درس ریاضی دوره ابتدایی با رویکرد کیفی

صفحه 167-180
فریدون رمضی؛ کامران شیوندی چلیچه؛ الهه امینی فر؛ علیرضا عصاره

14.

ارائه الگویی جهت تدریس با کیفیت اساتید دانشگاه در محیط آموزش دور بر مبنای رویکردهای برنامه درسی (نمونه پژوهش اعضای هیأت علمی مراکز آموزش عالی در استان‌های غربی ایران)

صفحه 181-198
مرضیه صیدآبادی؛ مجتبی معظمی؛ امیر حسین کهن خاکی

15.

تبیین و تطبیق اندیشه‌های فلسفی آگوستین و سهروردی و دلالت‌های آن در حوزه اجرایی آموزش و پرورش

صفحه 199-209
آغازهرا اکبرسادات؛ علیرضا یوسفی؛ نرگس کشتی ارا

16.

بررسی و تبیین شاخص‌های سرمایه‌ی فکری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

صفحه 211-226
پوران نوری مشیران؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ صدرالدین ستاری

17.

پیش‌بینی الگوی مفهومی برنامه درسی مبتنی بر تفکر تأملی: مورد مطالعه برنامه درسی کارشناسی علوم تربیتی

صفحه 227-242
نوشین شاه بهرامی

18.

تأثیر مدیریت نوآوری بر عملکرد آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران

صفحه 243-252
غلامعلی پاشا؛ کیومرث خطیر پاشا؛ سعید صفاریان همدانی

19.

طراحی الگوی مهارت‌های زندگی در برنامه ریزی درسی دوره اول متوسطه (مورد مطالعه استان خوزستان)

صفحه 253-272
مجتبی معظمی؛ خدیجه حسینی

20.

نقش جهت‌گیری بلند مدت و کوتاه مدت دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل در موفقیت یادگیری الکترونیکی

صفحه 273-288
زهرا نجفی زنگیر؛ توران سلیمانی؛ زهره مجد

21.

نقش میانجی تاب‌آوری روانشناختی در رابطه میان کیفیت تدریس با اشتیاق به تحصیل دانش آموزان

صفحه 347-359
آناهیتا عبدالله زادگان قاسم ابادی؛ هایده عاشوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب