1.

نقش جذابیت نام تجاری در پذیرش نام تجاری از طرف مشتری (مطالعه موردی در شعب فروش برند نساجی بروجرد)

صفحه 1-15
پیمان ولی پور؛ مریم سیاری

2.

تأثیر تعداد ورودی‌ گردشگران و درآمد بر سلامت جسمانی و رفاه اجتماعی افراد محلی در شهرک تاریخی ماسوله

صفحه 16-27
مهدی نوراللهی سلامت؛ سیدحمید خداداد حسینی

3.

ارائه مدل ظرفیتهای بازاریابی مبتنی بر مدیریت دانش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت با رویکرد کارت امتیازی متوازن

صفحه 28-48
لیلا اندرواژ؛ آزاده تاج امیر؛ محمد حسین پور

4.

تاثیر خودکارآمدی کارآفرینی بر قصد کارآفرینی استراتژیک با نقش میانجی هنجارهای ذهنی، کنترل رفتاری ادراک شده و نگرش نسبت به کارآفرینی

صفحه 49-66
مجتبی مالکی؛ علی اکبر جوکار

5.

نقش هوش هیجانی درنیات رفتاری مشتریان در فروشگاه های زنجیره‌ای

صفحه 67-77
محمد حسن زاده؛ محمد حقیقی؛ علی صالحی

6.

تاثیر عوامل درون سازمانی بر عملکرد فروش با نقش انتقال ایده، خلاقیت، نوآوری و خودکارآمدی نیروی فروش

صفحه 78-93
رضا بالو؛ الناز مهران؛ فرزاد آسایش؛ علی رضا روستا

7.

بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی و تصویر شرکت، تصویر برند و قصد خرید مشتری

صفحه 94-107
حبیبه نظری؛ الهام فاضلی ویسری

8.

ارائه مدل هم آفرینی در مواجهه با واقعیت افزوده، ریسک درک شده، اعتماد درک شده و قصد خرید مشتری

صفحه 108-125
نصرت اله شادنوش؛ محمد علی کرامتی؛ معصومه غفوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب