1.

مقایسه وضعیت یاددهی- یادگیری معلمان دوره‌های سه‌گانه شهر کلیبر بر اساس مدل آشور

صفحه 13-28
علی یاری قراداغلو؛ موسی پیری؛ سیروس اسدیان

2.

مدل‌یابی روابط ساختاری توانایی‌های شناختی با پیشرفت تحصیلی از طریق میانجی شایستگی ادراک شده در دانش‌آموزان متوسطه

صفحه 29-46
آرزو اباذری؛ نبی اله اکبرنتاج شوب؛ جمال صادقی

3.

چالش‌های یادگیری معکوس: تحلیل محتوای کیفی

صفحه 47-84
حافظ صاحب یار؛ رامین حبیبی کلیبر؛ جواد مصرآبادی؛ ابوالفضل فرید

4.

مقایسه مهارت‌های اجتماعی و اضطراب امتحان در نوجوانان تیزهوش، تیزهوش کاذب و عادی

صفحه 85-106
مریم رنگرز؛ مصطفی خانزاده

5.

واکاوی ارتباط میان تورم نمرات با ارزشیابی دانشجویان از تدریس اساتید

صفحه 107-133
سیداحمد مدنی؛ علی قاسم‌پور

6.

تأثیر روش بارش مغزی بر کاهش اختلال یادگیری خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدائی شهر همدان

صفحه 135-152
الهه زاهدی نو؛ اعظم قویدل

7.

مروری نقادانه بر آزمون های سنجش حس عدد

صفحه 153-172
حمیده یزدی؛ مریم محسن پور

8.

بررسی مقایسه‌ای مهارت‌های تفکر انتقادی دانشجویان رشته‌های مختلف دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

صفحه 195-208
کبری ناموران گرمی؛ صادق ملکی آوارسین؛ المیرا خان گلدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب