1.

تبیین معیارها و مؤلفه‌های صلاحیت‌ دیجیتال مدرسان در فضای آموزشی مدارس آینده

صفحه 1-12
علی سعیدی؛ حامد میبودی؛ جواد وکیلی؛ حسین میرسعیدی

2.

طراحی مدل فراترکیب تاب‌آوری معلمان

صفحه 13-27
محسن نیازی؛ علی فرهادیان؛ حجت الله حاجی زاده؛ فاطمه خوش بیانی

3.

اثر یادگیری جاذبه‌های گردشگری از طریق بازی‌وار سازی(مورد مطالعه: کودکان دبستانی شهر تبریز)

صفحه 28-49
یزدان شیرمحمدی؛ ایرج چوبدار؛ آمنه کمالی سروستانی

4.

طراحی الگوی تدریس مبتنی بر توسعه تفکر انتقادی در دوره متوسطه

صفحه 50-66
علی محمد سیاهی اتابکی؛ فاطمه سیاهی اتابکی

5.

اثربخشی آموزش به روش چندرسانه‌ای بر افزایش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال روانشناختی برون‌نمود

صفحه 67-79
محبوبه طاهر؛ ناصره شاکری؛ زهرا شاه حسینی

6.

رابطه جو اخلاقی با اخلاق حرفه‌ای با نقش میانجی اشتیاق شغلی معلمان دوره ابتدایی

صفحه 80-95
سامان مظفری؛ رضا محمدی؛ رزگار محمدی

7.

نقش بهره وری تربیتی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه (مورد مطالعه:پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بوشهر)‎

صفحه 96-106
زهرا محمدی

8.

تدوین چارچوب توسعه حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با رویکرد ساختاری تفسیری

صفحه 107-119
سمیه عمادی؛ زلیخا علیزاده؛ عابد غلامی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب