1.

اثربخشی آموزش گروهی والدین با رویکرد خانواده‌درمانی ستیر بر جو عاطفی خانواده

صفحه 3-11
حدیث رشیدی نژاد؛ مصطفی تبریزی؛ عبدالله شفیع آبادی

2.

تأثیر تم‌های موسیقی افسردگی‌آور و تهدیدزا بر یادآوری و برآورد فراوانی محرک‌های هیجانی و خنثی در دانشجویان

صفحه 12-24
محمدیاسین سیفی؛ حسین زارع؛ سارا کلانتری میبدی؛ رضا جوهری فرد

3.

مقایسۀ کارکرد توجه رانندگان حادثه‌ساز و غیرحادثه‌ساز

صفحه 25-32
گلنوش شهباز؛ بهروز دولتشاهی؛ عباس پورشهباز؛ پروانه محمدخانی

4.

پیش‌بینی عضویت نوجوانان و جوانان در گروههای معتاد و غیرمعتاد براساس حمایت اجتماعی ادراک‌شده، سبک‌های دلبستگی، سبک‌های هویتی و صفات شخصیتی

صفحه 33-45
علی حسینی المدنی؛ یوسف کریمی؛ هادی بهرامی

5.

هنجاریابی و بررسی وی‍ژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامۀ اختلال دلبستگی راندولف

صفحه 46-55
مهسا موحدابطحی؛ شعله امیری؛ گلیتا امساکی

6.

رابطۀ جوّ آموزشی با ابعاد عملکرد سازمانی ادراک شده در یک کارخانۀ تولیدی خصوصی

صفحه 56-64
امین برازنده؛ حمید آتش پور؛ محسن گل پرور

7.

رابطۀ بین پرخاشگری، ابراز وجود و افسردگی با آمادگی به اعتیاد در دانشجویان دختر دانشگاه علامه طباطبایی

صفحه 65-74
مهرداد حاجی حسنی؛ عبدالله شفیع آبادی؛ فهیمه پیرساقی؛ عمر کیانی پور

8.

رابطۀ دلبستگی به خدا و تاب‌آوری با معناداری در زندگی دانشجویان

صفحه 75-85
عادل زاهدبابلان؛ حسن رضایی جمالویی؛ رعنا سبحانی حرفتی

9.

تبیین سهم باورهای فراشناختی در پیش‌بینی علایم افسردگی، اضطراب و استرس در پرستاران

صفحه 86-94
سپیده پورنامداریان؛ بهروز بیرشک؛ علی اصغر اصغرنژاد فرید

10.

رابطۀ تاب‌آوری با پنج عامل بزرگ شخصیت

صفحه 95-102
رقیه شفیع زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب