1.

رابطۀ هوش معنوی و باورهای مذهبی با احساس حقارت و خشونت در دانشجویان

صفحه 4-12
امین نوربخش؛ حسین مولوی

2.

نقش تقاضاهای شغلی، منابع شغلی و فرسودگی شغلی در پیش‌بینی عملکرد وظیفه

صفحه 13-21
مجید برآبادی؛ محسن گل پرور؛ حمید آتش پور

3.

اثربخش حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد(EMDR)در اختلال استرس پس ازضربه(PTSD) مزمن رزمندگان

صفحه 22-32
علیرضا ماردپور؛ فرح نادری؛ مهناز مهرابی‌زاده هنرمند؛ حسن احدی؛ علیرضا حیدریی

4.

بررسی پایایی و اعتباریابی پرسشنامۀ توانایی کنترل فکرِ لوچیانو و همکاران

صفحه 33-41
هاجر براتی؛ حمیدرضا عریضی

5.

نقش قابلیت‌های نظام روان‌ایمنی، تعهد سازمانی و احترام سازمانی در ‌پیش‌بینی ابعاد فرسودگی شغلی پرستاران

صفحه 42-53
فریبا زرگرشیرازی؛ حسن احدی؛ فرح نادری؛ نورعلی فرخی

6.

مقایسۀ فراوانی ویژگی‌های ترسیمی کودکان بدسرپرست با کودکان عادی 5 تا 11 سال بر اساس آزمون ترسیم خانواده

صفحه 54-65
شهناز گیلی؛ کیانوش هاشمیان؛ خدیجه ابوالمعالی؛ شهلا پاکدامن

7.

تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی و مشاورۀ گروهی با روش عاطفی رفتاری عقلانی بر خودپندارۀ تحصیلی، انگیزش پیشرفت و سلامت روان دانش‌آموزان ناموفق

صفحه 66-77
فیروزه سپهریان آذر؛ سعید سعادتمند

8.

پیش‌بینی ابعاد توانمندسازی روان‌شناختی با استفاده از مؤلفه‌های سرمایۀ روان‌شناختی در معلمان مدارس ابتدایی شهر اصفهان

صفحه 78-87
محبوبه رضائی جندانی؛ رضا هویدا؛ حسین سماواتیان

9.

تأثیر خودکارآمدی، توانمندسازی و شادکامی بر ابراز وجود معلمان

صفحه 88-96
محمد باقر کجباف؛ حمیدرضا عرب بافرانی

10.

اثربخشی رویکرد گروه‌درمانی معنوی بر میزان سخت‌رویی دانش‌آموزان دختر دورۀ متوسطۀ شهر اصفهان

صفحه 97-107
فضل الله میردریکوند؛ طاهره رحیمی پور؛ حسین سلیمی

11.

نقش راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در پیش‌بینی افسردگی

صفحه 108-117
اعظم صالحی

12.

تأثیر آموزش معنادرمانی گروهی بر ناامیدی و پرخاشگری دانش‌آموزان پسر دبیرستان

صفحه 118-125
حسین سوری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب