1.

تحلیل میزان تأثیر کارکردهای فعالیت های گروهی در فرایند یاددهی یادگیری از دیدگاه دبیران متوسطه اول شهر اصفهان

صفحه 1-20
رضا جعفری هرندی؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ سمیه کریمی هرندی

2.

بررسی عوامل موثر بر اخلاق پژوهشی دانشجویان دختر دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت معصومه استان قم

صفحه 21-44
امیر حسین محمد داودی؛ مرضیه چراغعلی

3.

سهم مولفه‌های کیفیت تجارب یادگیری در پیش‌بینی کیفیت زندگی کلاسی

صفحه 44-62
الهه حبیبی رامیانی؛ یوسف ادیب؛ رحیم بدری گرگری

4.

بررسی مقایسه‌ای اثربخشی روش‌های تدریس بدیعه‌پردازی و حل‌مسئله بر خلاقیت و رضایت دانش‌آموزان ششم دبستان از تدریس در درس مطالعات اجتماعی

صفحه 63-84
تورج حسینی هفشجانی؛ مهدی قنبری

5.

بررسی تأثیر آموزش گروهی مدیریت خشم بر افزایش خودراهبری دانش‌آموزان دوره متوسطه‌ی اول

صفحه 85-110
امیر مرادی؛ اسماعیل فیروزی؛ جواد جهان

6.

پیش بینی رفتارهای پرخطر بر اساس هوش هیجانی، هیجان خواهی، سبک های مقابله ای وتحمل ابهام

صفحه 111-132
الهه ناصری؛ زینب خانجانی؛ عباس بخشی پور

7.

بررسی اثربخشی برنامه درسی غیر رسمی (فعالیت های فوق برنامه) بر افزایش مهارت های اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران

صفحه 132-148
سید احمد هاشمی؛ سیده بتول حسینی

8.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی (MBCT) بر بهزیستی روانشناختی و مولفه های آن در بیماران همودیالیزی

صفحه 149-162
معصومه یاسائی سکه؛ عبدالله شفیع آبادی؛ ولی اله فرزاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب